טקסט הודעת פורום
| 2/11/2009 12:34:00 AM |
|
נושא: בולם אחורי של KONA תאריך: 2/11/2009 12:34:00 AM
מחבר/ת: אודי א
רציתי לדעת אם יש אפשרות להחליף את הבולם האחורי של KONA קוילר שנת 08 לבולם יותר אגרסיבי....
--------------------------------------------------------------------------------
|
חזרה לפורום |
|
|