נושא: נגנבו אופני Scott genius MC 40 תאריך: 2/11/2009 1:23:00 AM
מחבר/ת: Kobi Pinto
:( נגנבו בירושלים בתאריך 8/2/09 האופניים היו קשורים במקום שאנו נגיש לציבור הרחב נגנבו באמצע היום :-( האופניים בצבע כסוף, בולמים קידמיים fox Talas32 גריפים בצבע כחול בהיר של חברת ODI
כל המוצא או יודע פרטים אשמח באם יידע אותי
קובי 054-4975879
http://www.groopy.co.il/forummessage.aspx?messageid=156059&page=1
|