נושא: חבל מאוד תאריך: 2/11/2009 8:38:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אחד הסימפטומים של "יהיה בסדר" של הישראלים זה העניין הזה של "אני מסתדר בלי מד-מומנט". מילא מכונאי חובב - אבל מכונאי מקצועי בלי מד-מומנט הוא לא מכונאי מקצועי, ולא תשכנעו אותי בקישקושים של "רגש בידיים" - מה שמאפיין מקצוענים בכל התחומים (ולא רק במכניקה) הוא הקפדה על פרטים, ולא זילזול בפרטים.
מד מומנט באיכות סבירה עולה היום פחות מ-200ש"ח, וזה בהחלט לא יכול להיחשב להוצאה מוגזמת בארגז הכלים של מכונאי האופניים.
וכל זאת למרות שאני בפירוש מנוסה בסגירת סטם בצורה שיהיה חופשי לצדדים וללא חופשים בלתי רצויים.
|