טקסט הודעת פורום
2/11/2009 6:24:00 PM
דורון מ
מתאם
נושא:
מתאם
תאריך:
2/11/2009 6:24:00 PM
מחבר/ת:
דורון מ
המתאם הוא די פשוט אין כאן שם עינין של חוזק כי המתאם הוא בסך הכל צינור חרוט למידה וחתוך לאורכו וזהו
חזרה לפורום