טקסט הודעת פורום
2/12/2009 12:13:00 AM
אלי בן-נון
משנות השמונים בארך....
נושא:
משנות השמונים בארך....
תאריך:
2/12/2009 12:13:00 AM
מחבר/ת:
אלי בן-נון
קיבלתי אותם מדודה רחוקה.. חח
קנו לה אותם שהייתה נערה..
חזרה לפורום