הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/12/2009 12:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי בן-נון עם תוכן  משנות השמונים בארך....
נושא: משנות השמונים בארך.... תאריך: 2/12/2009 12:13:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון

קיבלתי אותם מדודה רחוקה.. חח
קנו לה אותם שהייתה נערה..



חזרה לפורום