נושא: כבלי הילוכים של אזטק תאריך: 2/12/2009 5:58:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
אלה עם החוליות חברה אל תיתעסקו איתם כתוב שהם לא נימתחים מאז שהרכבתי אותם רק צרות 3 פעמים כיונתי את ההילוכים בפעם השלישית סגרתי את בורג המותחן פנימה ומתחתי את הכבל מהבורג אלן לא מצדיק את המחיר עליהם זואת דעתי :mad: :mad: :mad: :mad:
|