טקסט הודעת פורום
| 2/12/2009 7:10:00 PM |
|
נושא: מחפש קליטים של CRANK BROTHERS תאריך: 2/12/2009 7:10:00 PM
מחבר/ת: שגיא שילר
הי,
אודה למי שיש לו למסור זוג קליטים שמתאימים לפדלים הנ"ל. בד"כ כל מי שקיבל כאלו פדלים עם האופניים והחליף לשימנו נשארו לו הקליטים ללא שימוש.
אני גר באזור השרון ומגיע גם לת"א.
תודה מראש
שגיא :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|