הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/13/2009 10:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  harel עם תוכן  הי
נושא: הי תאריך: 2/13/2009 10:14:00 AM
מחבר/ת: harel

האם אתה מעוניין בהחלפה ?
יש לי אורנג´ 5
מאובזרות פצצה :
בולם ליריק ,גלגלי 823 על נבות הופ מוזהבות
בולם אחורי RP23
קראנק טרובטיב
מעבירים XT
אם הינך מעוניין אשלח גם תמונות ואלי נפגש לנסיון הדדי .
השלדה שלי עולה 12,000 כשהיא חדשה .
דבר איתי ...

052-5000-420


חזרה לפורום