נושא: הי תאריך: 2/13/2009 10:14:00 AM
מחבר/ת: harel
האם אתה מעוניין בהחלפה ? יש לי אורנג´ 5 מאובזרות פצצה : בולם ליריק ,גלגלי 823 על נבות הופ מוזהבות בולם אחורי RP23 קראנק טרובטיב מעבירים XT אם הינך מעוניין אשלח גם תמונות ואלי נפגש לנסיון הדדי . השלדה שלי עולה 12,000 כשהיא חדשה . דבר איתי ...
052-5000-420
|