נושא: שלום, יש לי specialized pith comp 2008 תאריך: 2/15/2009 1:40:00 PM
מחבר/ת: דוד גנון
אני רוצה לשדרג את הבולם האחורי, שיהיה טוב יותר, הוא צריך להתאים לקרוס קאנטרי (בלי בובינג) לאולמאונטיין ולפרי רייד (שיעמוד בהכל) אני רוצה לשים שבע אינצ´ (כרגע קיים באופניים שש אינצ´). איזה בולם כדאי לשים?
כמה דגמים שראיתי: marazuki roco air lo cd 2009 200mm
fox float rp23 200mm
fox rp3 hv 200mm אם יש גדם אחר יותר מומלץ אשמח לדעת.
|