הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/15/2009 1:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד גנון עם תוכן  שלום, יש לי specialized pith comp 2008
נושא: שלום, יש לי specialized pith comp 2008 תאריך: 2/15/2009 1:40:00 PM
מחבר/ת: דוד גנון

אני רוצה לשדרג את הבולם האחורי, שיהיה טוב יותר, הוא צריך להתאים לקרוס קאנטרי (בלי בובינג) לאולמאונטיין ולפרי רייד (שיעמוד בהכל) אני רוצה לשים שבע אינצ´ (כרגע קיים באופניים שש אינצ´). איזה בולם כדאי לשים?

כמה דגמים שראיתי:
marazuki roco air lo cd 2009 200mm

fox float rp23 200mm

fox rp3 hv 200mm
אם יש גדם אחר יותר מומלץ אשמח לדעת.


חזרה לפורום