הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/15/2009 4:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Joe shahor עם תוכן  האם נפתר לך העניין, כי אני כעת סובל בדיוק מאותה בע
נושא: האם נפתר לך העניין, כי אני כעת סובל בדיוק מאותה בע תאריך: 2/15/2009 4:14:00 PM
מחבר/ת: Joe shahor

הי, רכשתי אופני שטח חדשים ויקרים של ספשלייזד, לפי המידה ואולם אני סובל כבר לאחר כעשר דקות של רכיבה מכאבי חזקים בעורץ התחתון. אני נאלץ לרדת מהאופניים כל 20-30 דקות כדי להקל על הכאב.
אשמח לשמוע ולקבל עצות


חזרה לפורום