נושא: כאב צוואר ברכיבה על אופניים חדשים תאריך: 2/15/2009 4:23:00 PM
מחבר/ת: Joe shahor
רכשתי אופני שטח חדשים (ספשלייזד סטמפג´אמפר), על פי מידתי, ומהרכיבה הראשונה אני חווה כאב בצוואר לאחר 20-30 דקות של רכיבה. שיחקתי עם הכסא, ןהארכתי את הכידון. אשמח לכל רעיון אחר, כולל רעיון להתאזר בסלנות. תודה,יואל
|