טקסט הודעת פורום
| 2/15/2009 7:04:00 PM |
|
נושא: כמה שאלות תאריך: 2/15/2009 7:04:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אתה כותב "על פי מידתי" - לפי מה אתה קובע את מידתך? על אילו אופניים רכבת קודם? האם אתה רוכב כיום באותם מסלולים שרכבת לפנים? האם אתה רוכב באותו סגנון? האם תנוחת הרכיבה דומה? האם האופניים הקודמים עדיין ברשותך?
|
חזרה לפורום |
|
|