הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/15/2009 8:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Joe shahor עם תוכן  תשובות
נושא: תשובות תאריך: 2/15/2009 8:11:00 PM
מחבר/ת: Joe shahor

ראשית תודה!
רכבתי עד כה על טרק נוויגטור בשבילי פארק הירקון וכעת החלטתי לעבור לאופני הרים.
גובהי 169 ס"מ ובמצמן אמרו לי שעליי לרכוש מדיום לגובה זה.
רכבתי בפארק עם האופניים החדשות ודי מהר הופיע הכאב. עלי לציין שאני גם רץ בחודשים האחרונים למרחקים של 10-20 ק"מ ואולם אין לי כמעט כאבים בריצה (מעט בצוואר יש). במצמן כבר ברכישה החליפו לי למוט (אינני זוכר את השם הנכון) שמוביל לכידון, כך שיהיה מעט יותר ארוך ואולי מעט יותר מוגבה.
תנוחת הרכיבה כמובן אינה דומה כעת.
אני עדיין מחזיק באופניים הקודמות.
שוב תודה,
יואל


חזרה לפורום