הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/15/2009 10:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי . עם תוכן  חברה כנסו בבקשה..
נושא: חברה כנסו בבקשה.. תאריך: 2/15/2009 10:28:00 PM
מחבר/ת: שי .

שלום לכולם..
אני שואל בישביל חבר טוב..
הוא רוכב על GIANT PISTOL 1 ומעוניין להשתדרג..
העדיפות הראשונה היא קונה COILAIR 2008 יד שנייה..
התקציב הוא עד 8000 שקלים, חשבנו ביחד על לקנות שילדה יד שניה ובולם ולהרכיב עליהם את החלקים שלו..
הגובה שלו הוא 1.78 איזה מידה הוא צריך??
ראינו כמה שילדות :
טרק רמדי מידה L עם RP23 מאחורה וLYRIK 2 STEP מקדימה במחיר של 8400 . השאלה היא האם בגלל חוליית ה ABP הוא יצטרך להחליף את הנאבה האחורית שלו??
האפשרות השנייה היא ה MORWOOD SHOVA ST מידה M אך אנחנו לא יודעים איזה מידה לחפש מדיום או לארג´..
האם יש לכם הצעות לאופניים שלמות [אם אתם מוכרים COILAIR 2008 אז בכלל!] בתקציב של עד 8000 ש"ח אולי עם חריגה קטנה מאוד..
או אולי כדאי שילדה ובולם קידמי??

תודה רבה

שי



חזרה לפורום