טקסט הודעת פורום
| 2/16/2009 8:38:00 PM |
|
נושא: יש כאן מישהו שעובד בתפרון ?. תאריך: 2/16/2009 8:38:00 PM
מחבר/ת: אפיק שמיר
אם יש כאן משהו שעובד בתפרון או אדם שיודע מתי יש את מחירת הגדים בתפרון אז בבקשה להגיד לי כי הבנתי שממש זול ויש מלא דברים לאופניים אז מי שיכול ויודע או יודע איפה לחפש אז תודה
|
חזרה לפורום |
|
|