הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/16/2009 8:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אפיק שמיר עם תוכן  יש כאן מישהו שעובד בתפרון ?.
נושא: יש כאן מישהו שעובד בתפרון ?. תאריך: 2/16/2009 8:38:00 PM
מחבר/ת: אפיק שמיר

אם יש כאן משהו שעובד בתפרון או אדם שיודע מתי יש את מחירת הגדים בתפרון אז בבקשה להגיד לי כי הבנתי שממש זול ויש מלא דברים לאופניים אז מי שיכול ויודע או יודע איפה לחפש אז תודה


חזרה לפורום