טקסט הודעת פורום
| 2/16/2009 9:47:00 PM |
|
נושא: שאלה תאריך: 2/16/2009 9:47:00 PM
מחבר/ת: נירן ציקמן
חבר שלי אמר לי שבבולם יש רק קפיץ אחד (כאילו בצינור אחד יש קפיץ ובשני אין) זה נכון??? אני לא חושב ככה אבל בכל זאת.... :confused: :confused: :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|