הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/16/2009 9:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נירן ציקמן עם תוכן  שאלה
נושא: שאלה תאריך: 2/16/2009 9:47:00 PM
מחבר/ת: נירן ציקמן

חבר שלי אמר לי שבבולם יש רק קפיץ אחד (כאילו בצינור אחד יש קפיץ ובשני אין)
זה נכון??? אני לא חושב ככה אבל בכל זאת....
:confused: :confused: :confused:


חזרה לפורום