נושא: תיקון מודעה בקשר לעזרה של האופ ניים תאריך: 2/16/2009 10:09:00 PM
מחבר/ת: גון אבישי
אני מעוניין לקנות אופניים יש לי שתי אפשרויות שאני רוצה לקנות
הראשונה זה trek 4300 DISC יד ראשונה שנת 2009 עם שילדה ALPHA BLACK אלומיניום
בולם קידמי RST GILA T8 מתכוונן 100 מ"מ
24 הילוכים: SHIMANO ALIVIO/EF-50
חישוקים כפולים: BONTRAGER CAMINO
מעצורי דיסק מכאנים: SHIMANO-415
והאפשרות השנייה היא trek 6500 שנת 2009 יד שנייה מהאתר הזה, אתם יכולים אפילו לראות אותם פה,
עם שיפורים- UPGRADE לבולם אוויר מתכוונן MARZOCCHI BOMBER MX PRO ETA
מעביר אחורי XT מעצורים V-BRAKES TEKTRO
גלגלים- WTB-DUAL DUTY עם הכנה לדיסקים צמיגים-BONTRAGER JONES עם הכנה וסידור TUBELESS
עכשיו אני לא מבין כל כך בתחום האופניים אני עוד מתלמד אני צריך שתגידו לי מה יותר טוב וגם ההתלבטות שלי היא שה-TREK 4300 DISC הם יד ראשונה ויש לי אחרויות עליהם וה-TREK 6500 היד השנייה אין לי אחריות עליהם ואני לא יודע מה עבר אל האופניים האלה ואני מפחד שהם במצב לא טוב ואם הם בכלל יותר טובים מה-TREK 4300 DISC אתם יכולים בבקשה להסתכל על שני האופניים האלה ולבדוק לי עליהם בבקשה. או שאתם כבר יודעים ולהגיד לי מה כדאי את ה-TREK 6500 אתם יכולים למצוא באתר הזה בבקשה תענו לי ותגידו לי מה יותר כדאי לקנות תודה רבה גון....
|