הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/17/2009 7:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד רוימי עם תוכן  לי יש בולם 55 של מראזוקי
נושא: לי יש בולם 55 של מראזוקי תאריך: 2/17/2009 7:03:00 AM
מחבר/ת: נמרוד רוימי

והוא שמן בצד אחד קפיץ-אוויר בצד השני.
זה נקרא:55tst2


חזרה לפורום