טקסט הודעת פורום
2/17/2009 7:03:00 AM
נמרוד רוימי
לי יש בולם 55 של מראזוקי
נושא:
לי יש בולם 55 של מראזוקי
תאריך:
2/17/2009 7:03:00 AM
מחבר/ת:
נמרוד רוימי
והוא שמן בצד אחד קפיץ-אוויר בצד השני.
זה נקרא:55tst2
חזרה לפורום