הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/17/2009 9:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עופר פלין עם תוכן  איזה תזמון
נושא: איזה תזמון תאריך: 2/17/2009 9:36:00 AM
מחבר/ת: עופר פלין

זה בדיוק דגם שנתקעתי עליו. יחד עם המרתון של GT אלו הדגמים שכרגע אני בוחן. אני מניח לפי התאור שהן עבדו OVERTIME אצלך, קפיצות, סינגלים טכניים ושאר ירקות? איך הן עמדו בזה?


חזרה לפורום