הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/17/2009 1:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אם אתה לא כבד במיוחד
נושא: אם אתה לא כבד במיוחד תאריך: 2/17/2009 1:12:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

ולא רוכב בשטח בעייתי במיוחד (דרדרת, בעיקר), אז צמיגים במידה 2.1 יספיקו לחלוטין.

אני מניח שהפראולר הוא XT - ללא ספק שני צמיגים בעלי יכולות גבוהות, מעבר לXC.

טיובלס משפר את הגילגול במקצת, אבל מקובל דוקא על מי שמעדיף לחץ אויר נמוך.

בכל מקרה, לשני הצמיגים שלך גומי רך יחסית, שנשחק מהר יחסית.
אלו לא צמיגים רעים בכלל. להיפך. אני שוקל לקנות לעצמי סטאוט כאחורי מתישהו.
לדעתי - המשך לרכב איתם, ותן להם לסיים את חייהם. כשזה יקרה - קנה צמיגי 2.1 (אלא אם כן תתחיל לרכב במקומות קשים יותר, או אגרסיבי יותר...).

דרך אגב - איך אתה יודע שעברת איתם 100ק"מ?


חזרה לפורום