נושא: גם באנשי צ´אפאראל יודעים לטפס את מנרה :suss: תאריך: 2/17/2009 1:20:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ועל לטוס למטה עם 180מ"מ מלפנים ומאחור אני לא צריך לדבר.... וגם זה מנסיון... ודרך אגב, היו איתנו גם שני אנדורו ועוד כמה שאני לא זוכר. ויש עוד לא מעט אופניים. זה יותר עניין של רוכב מאשר של האופניים.
סבבה שאתה מתלהב מהאופניים שלך - והקויילר באמת אופניים מוצלחים - אבל לא צריך להגזים.....
|