הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/17/2009 2:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי אשל עם תוכן  תודה רבה על התשובה, אבל אולי בכל זאת כדאי להחליף?
נושא: תודה רבה על התשובה, אבל אולי בכל זאת כדאי להחליף? תאריך: 2/17/2009 2:34:00 PM
מחבר/ת: אבי אשל

שלום,

תודה רבה על התשובה המהירה, אני מעריך שרכבתי בערך 100 ק"מ הערכה גסה... רכבתי איתם 3-4 רכיבות אז חלק היו קצת קצרות חלק יותר ארוכות אבל אני מעריך משהו כמו 30-25 ק"מ בממוצע.

מאז שהחלפתי צמיגים אני מרגיש שהאופניים קצת כבדות בעליות (יכול להיות שהבעיה היא ברוכב...) עד שהחלפתי צמיגים היו לי צמיגים של בונטריגר 2.2 או 2.25 אז חשבתי ש 2.3 זה לא יהיה כזה הבדל. אבל בכל זאת אני מרגיש שינוי.

כמו שכתבתי, אין לי שאיפות למקצוענות רכיבה זה התחביב ואני נהנה להשקיע בו. תמיד יש מה לשדרג ולפשר העניין הוא האם אני ארגיש הבדל לטובה. חשבתי שבעניין הצמיגים החדשים יהיה שינוי לטובה. בהחלט כמו הפנצ´רים ירדה משמעותית אבל האופניים מרגישים כבדים...

האם החלפה של הצמיגים גם לצמיגים אולי ברמה "נמוכה" יותר יתנו מענה וחווית רכיבה טובה ומהנה יותר.

חשוב לי לשאול שאלה כזו כאן כי אני מניח שכמו שבאתי לאותה חנות והמליצו לי על הצמיגים הנ"ל (כן הפרוואלר הוא XT) כי זה מה שהיה לו בחנות... אם אני אלך לחנות מסוימת הוא ירצה למכור לי מה שיש לו כי כמו שאמרת אלה לא צמיגים גרועים. העניין הוא שלצרכים שלי אולי הם פחות מתאימים מצמיגים אחרים, או שאולי אני טועה (וזה יכול להיות) וככה האופניים מרגישים, יעבור זמן וההרגשה תשתנה ואני אתרגל אליהם...

אם בכל זאת אני אחליט ללכת על צמיגי XC יש מאפיין חשוב שאולי כדאי להסתכל עליו לפני הקניה? אני שואל גם מפני שהגלגלים הם עכשיו טיובלס ואני די מבולבל מכל הסימונים UTC TLR ואחרים???

תודה.


חזרה לפורום