טקסט הודעת פורום
2/17/2009 8:32:00 PM
נמרוד רוימי
לי יש 160 מקדימה ו7.25 אינצ´ מאחורה :p :p
נושא:
לי יש 160 מקדימה ו7.25 אינצ´ מאחורה :p :p
תאריך:
2/17/2009 8:32:00 PM
מחבר/ת:
נמרוד רוימי
אבל שלי 2008 :p :p :p :p :giveFinger: :giveFinger: :giveFinger: :giveFinger:
חזרה לפורום