טקסט הודעת פורום
2/18/2009 2:38:00 AM
Eyul Mesi
מה יכולות להיות ההשלכות?
נושא:
מה יכולות להיות ההשלכות?
תאריך:
2/18/2009 2:38:00 AM
מחבר/ת:
Eyul Mesi
האם יכול להיות נזק לשלדה או האם מדובר בסך הכל במקרה בו אני לא אוכל לנצל את כל מהלך הבולם הארוך יותר בגלל מבנה השלדה הקיים?
חזרה לפורום