הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/18/2009 6:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בהחלט יתכן נזק לשלדה
נושא: בהחלט יתכן נזק לשלדה תאריך: 2/18/2009 6:54:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

כדאי להתייעץ עם היצרן או היבואן.

אם אתה עושה הכל לבד - תוכל לבדוק בצורה הבאה:
לרוקן את כל לחץ האויר ו/או לפרק לחלוטין את הקפיץ (בהתאם לבולם שאתה רוצה לבדוק), ולהרכיב את הבולם על האופניים.
בעדינות ובהדרגה ובזהירות גדולה לקחת את המתלה לשני הקצוות - הכי פתוח עד הכי סגור - ולוודא שאין שום מגע בין הבולם לבין השלדה מלבד הברגים. אפילו מגע קל עלול להפוך למכה תחת עומס, ולגרום לנזקים בלתי הפיכים.

העומסים שפועלים על הבולם האחורי הם גדולים מאוד, ובהתאם למבנה המתלה יכולים להגיע עד פי 3 (ולפעמים אפילו יותר) מהעומס על ציר הגלגל האחורי, שיכול להגיע לפי כמה ממשקל הרוכב אפילו בלי קפיצות (מספיק לנסוע מהר בדרך משובשת). זה אומר שהשלדה עלולה לקבל מכות של מאות ק"ג, במקומות שממש לא בנויים לזה.

בהצלחה


חזרה לפורום