הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/18/2009 8:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רותם 12 עם תוכן  טוב אם כבר
נושא: טוב אם כבר תאריך: 2/18/2009 8:49:00 AM
מחבר/ת: רותם 12

אז קודם כל כתבתי שהוא לא ציין איזה אופניים יש לו וזה בשביל לתת אח"כ חוות דעת ספציפית, דבר שני הכוונה שלי בגודל מיכל האוויר הייתה לציין בפשטות יתרה את מבנה הבולם והכוונה הייתה לפשט לאן נכנסת הבוכנה.ע"מ להסביר את שינוי המהלך!
בנוסף כמעט בכל אופניים ואתה מוזמן להראות לי שאני טועה ,השלדה תספוג שינוי של 0.7 ס"מ ואני לא מדבר על אופני XC טהורות ששם זה אולי יותר בעייתי.ושוב פעם זה ע"ס כמה זוגות אופניים שעברו תחת ידי ואצל חבריי ששודרגו והוחלפו בהם הבולמים. ובגלל זה אמרתי שקשה לי להאמין.(צורת ביטוי)
לגביי ה"משפט שהבאתי" על הRP23 הכוונה לא הייתה לשוני במילמטרים כמו שציינת אלא לצורת העבודה שלו ולאפשרויות כיוון שלו.
חבל שאתה עונה בצורה עוקצנית ואם זו הדרך שלך לנסות להראות "עליונות " או להראות שאתה מבין יותר טוב אז שיבושם לך.
אני עדיין חושב שאני יודע מה אני אומר!! לא שיש לי בעיה ללמוד מאחרים או לומר
שטעיתי.



חזרה לפורום