הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/18/2009 10:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  כן צריכה להיות בעיה
נושא: כן צריכה להיות בעיה תאריך: 2/18/2009 10:00:00 AM
מחבר/ת: עמית שרוני

צריך לזכור שהתוספת של 7 מ"מ בבולם מוכפלת בערך ב-2.5 במהלך המתלה ובחישוב פשוט - 17.5 מ"מ.
200X50 זו מידה שמאפיינת אופניים עם 120-140 ממ מהלך ועוד 17 ממ זו תוספת משמעותית שבהחלט עלולה לגרום למגע בין חלקים שאסור שיקרה. כדאי מאוד לבדוק חופש תנועה מלא ללא לחץ אוויר.
זה שהמתלה מתוכנן לעבוד עם מהלך של 50 ולא של 57 מבחינת התפקוד שלו זה כבר סיפור אחר ואולי לא כדאי להכנס לזה כאן...


חזרה לפורום