הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/18/2009 12:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי ס עם תוכן  בגדול אני הייתי קונה את ה6500
נושא: בגדול אני הייתי קונה את ה6500 תאריך: 2/18/2009 12:02:00 PM
מחבר/ת: שי ס

מנסיון אישי עם ,4300 אין איתם בעיות בכלל - אלו אחלה אופניי כניסה.
אפילו מומלץ בחום.

אבל...
טרק 6500 הם באמת ברמה או שתיים מעל. ההילוכם טובים/עמידים/מפנקים יותר. משקל השלדה נמוך יותר. הגלגלים חזקים יותר. הבולם הקדמי חזק ובעל כיוון אמיתי ולא "בכאילו" שיש בGILA.
אם ה6500 אכן 2009 אז סביר שהבלאי\ק"מ שלהם הוא נמוך פחות או יותר, וקשה לי לראות איך ב3 חודשים אפשר לחרב אופניים לרמת בלאי.
המינוס היחידי שניתן לראות ביחס בין שני האופניים הוא הברקסים, אבל על מנת להשוות ביניהם, השדרוג הוא עניין של 400 שח לבלמי דיסק משומש ועד 600-700 חדש על אותו דגם של שימנו.

אני הייתי הולך על ה6500 בלי היסוס, ואפילו לא ציינת מחיר מסוקש. כמובן שתצטרך לראות ולחוש אותם קודם.
בהצלחה


חזרה לפורום