נושא: עושה רושם שאתה מתמצא תאריך: 2/18/2009 4:14:00 PM
מחבר/ת: דוד גנון
תוכל לשלוח לי את הדף באתר שמראה את זה?
ואןליי תוכל לעזור לי בעוד משהו
עד איזה גודל אני יכול לשדרג את הבולם הקדמי? במקרה שאני משדרג את הבולם האחורי אני צריך להחליף את הנדנדה? איפה יש טבלה של מידות אופניים (אני 1.67 מטר ויש לי מדיום (17´ אם אני לא טועה באופניים שלי(pitch))? ואיך אני יכול למצוא מסמך שמסביר לי איך לכוון את האופניים בלי ללכת למכון מיוחד?
תודה!!!
|