טקסט הודעת פורום
| 2/18/2009 6:59:00 PM |
|
נושא: לפי דעתי תאריך: 2/18/2009 6:59:00 PM
מחבר/ת: רותם 12
ועל פי המבנה לא צריכה להיות בעיה לשים בולם של 7.875X2.25 נראה שיש מספיק מקום לבולם אם הוא ידחס עד הסוף, אבל ממליץ לך לבדוק גם מול סלאלום או לשים בולם RP23 בגודל המקורי שזו גם אפשרות.
|
חזרה לפורום |
|
|