טקסט הודעת פורום
2/19/2009 7:52:00 AM
גיא בראל
אוליי התמזל מזלך...
נושא:
אוליי התמזל מזלך...
תאריך:
2/19/2009 7:52:00 AM
מחבר/ת:
גיא בראל
הייתה לי אחת כזו,אני צריך לנבור בג´אנקייה שלי,
באם אמצא הרווחת.
חזרה לפורום