הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/19/2009 7:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  אוליי התמזל מזלך...
נושא: אוליי התמזל מזלך... תאריך: 2/19/2009 7:52:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

הייתה לי אחת כזו,אני צריך לנבור בג´אנקייה שלי,
באם אמצא הרווחת.


חזרה לפורום