הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/19/2009 10:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון וקסלר עם תוכן  rockshox recon -נעילה הפסיקה לעבוד
נושא: rockshox recon -נעילה הפסיקה לעבוד תאריך: 2/19/2009 10:55:00 PM
מחבר/ת: אלון וקסלר

שלום לכולם
יש לי rockshox recon חדש (כ3 חודשים של שימוש מתון) לפתע הנעילה הפסיקה לעבוד.
בבולם הזה נעילה משנה קומפרשיין ובעצם כמעט נועלת אותו- יש תזוזה של כמה מ"מ במצב נעול תקין אך עכשיו אין הבדל בין מצב נעול לפתוח לגמרי.
האם מישהו מכיר את התופעה בבולם? (לפני שאני רץ לחנות)
יש לציין כי לחץ האוויר תקין.



חזרה לפורום