נושא: rockshox recon -נעילה הפסיקה לעבוד תאריך: 2/19/2009 10:55:00 PM
מחבר/ת: אלון וקסלר
שלום לכולם יש לי rockshox recon חדש (כ3 חודשים של שימוש מתון) לפתע הנעילה הפסיקה לעבוד. בבולם הזה נעילה משנה קומפרשיין ובעצם כמעט נועלת אותו- יש תזוזה של כמה מ"מ במצב נעול תקין אך עכשיו אין הבדל בין מצב נעול לפתוח לגמרי. האם מישהו מכיר את התופעה בבולם? (לפני שאני רץ לחנות) יש לציין כי לחץ האוויר תקין.
|