טקסט הודעת פורום
2/21/2009 1:01:00 AM
גיא בראל
לצערי לא התמזל מזלך...
נושא:
לצערי לא התמזל מזלך...
תאריך:
2/21/2009 1:01:00 AM
מחבר/ת:
גיא בראל
הפכתי את כל הבית ולא מצאתי.
אגב בבלגן שהשארתי בבית האשמתי אותך :laugh: כשההנהלה (אשתי)
ביקשה הסברים.
חזרה לפורום