טקסט הודעת פורום
2/21/2009 8:43:00 AM
קובי רידר
תודה על המאמץ :)
נושא:
תודה על המאמץ :)
תאריך:
2/21/2009 8:43:00 AM
מחבר/ת:
קובי רידר
תמסור לאישתך סליחה בשמי ותנחם אותה בעובדה שלפחות עשית סדר :laugh:
חזרה לפורום