טקסט הודעת פורום
| 2/21/2009 9:58:00 AM |
|
נושא: שאלה בעניין צמיגים לטיובלס/רגילים תאריך: 2/21/2009 9:58:00 AM
מחבר/ת: שי ס
יש לי חישוק מאוויק XM819 שמיועד לטיובלס.
אני אמור להחליף בימים אלו צמיג (אחורי), והשאלה היא די פשוטה:
האם ניתן להתקין עליו צמיג קוולאר רגיל? חשוב שיהיה ברוחב 2.2 - 2.35.
|
חזרה לפורום |
|
|