הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/21/2009 5:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  בולם ב-Hardrock Sport Pro
נושא: בולם ב-Hardrock Sport Pro תאריך: 2/21/2009 5:40:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

קודם כל - תתחדש ותהנה מהאופניים.

ולעינייננו...
לא ציינת מאיזו שנה האופנים אבל זה לא ממש משנה (רמת הבולם די דומה בין השנים), בבולם שלך אין אפשרות לכוון את הריבאונד, זה מגיע מכוון מהמפעל לערך מסוים.
כפתור הנעילה: בכיוון "lock" גורם לבולם להיות ללא שיכוך (אם תלחץ עליו לא אמור להתכווץ), בכיוון "open" יש שיכוך
כפתור ה-Preload גורם לקפיץ הבולם להיות יותר קשיח אם תסובב בכיוון "+" ופחות קשיח בכיוון ה-"-". כמובן שעד גבול מסוים.

בסך הכל זהו בולם בסיסי ופשוט שלמטרות שהוא מיועד מבצע היטב את העבודה (והכוונה כמובן ל-XC).


חזרה לפורום