טקסט הודעת פורום
2/21/2009 8:52:00 PM
ידין חסון
מתי ?
נושא:
מתי ?
תאריך:
2/21/2009 8:52:00 PM
מחבר/ת:
ידין חסון
אה .. בעקרון צריך קצת זמן .. ניתן לקהילה להתגבש .. שתיהיה קהילה ומשם נמשיך !
חזרה לפורום