הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/21/2009 11:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי גמליאל עם תוכן  מה אתם אומרי על האופניים האלו?
נושא: מה אתם אומרי על האופניים האלו? תאריך: 2/21/2009 11:01:00 PM
מחבר/ת: איתי גמליאל

מה אתם אומרי על האופניים של המבצע של הקינדר אני יכול להביא אותם ב200 שקל אופניי כביש :::::: http://www.kinderplussport.co.il/promo
סתכלו בקישור על האופניי כביש האלו ותגידו אם שווה ב 200 שקל


חזרה לפורום