הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/22/2009 10:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי ס עם תוכן  השאלה להיא לגביי עניין טכני, ולא מה אתה אוהב.
נושא: השאלה להיא לגביי עניין טכני, ולא מה אתה אוהב. תאריך: 2/22/2009 10:52:00 AM
מחבר/ת: שי ס

:) האם אפשר לשים צמיג רגיל/קוולאר על חישוק UST ולהשתמש בו ככזה (כאילו היה UST)???


חזרה לפורום