טקסט הודעת פורום
2/22/2009 10:52:00 AM
שי ס
השאלה להיא לגביי עניין טכני, ולא מה אתה אוהב.
נושא:
השאלה להיא לגביי עניין טכני, ולא מה אתה אוהב.
תאריך:
2/22/2009 10:52:00 AM
מחבר/ת:
שי ס
:) האם אפשר לשים צמיג רגיל/קוולאר על חישוק UST ולהשתמש בו ככזה (כאילו היה UST)???
חזרה לפורום