הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/22/2009 12:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  ניסוי מחשבתי
נושא: ניסוי מחשבתי תאריך: 2/22/2009 12:51:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

לפני הכל - אני רוכב עם קומבינות טיובלס, אז אצלי המצב הפוך.

בצמיגי UST יש מין פס אטימה שאמור להתאים למבנה של חישוק UST וליצור איטום מושלם. זה בנוסף לדופן פנימית אטומה לחלוטין - שלא כמו בצמיגים אחרים. שני אלה מאפשרים טיובלס ללא חומר איטום פעיל.

ואף על פי כן, אלפי רוכבים משתמשים בצמיגים סטנדרטיים בהרכבה ללא פנימית, ומרוצים. זאת בתלות בדגם הצמיג, אבל נניח שאתה משתמש בצמיג שהוכיח את עצמו מבחינת איטום הדופן שלו.

הבעיה, לדעתי, היא באיטום שבין הצמיג לחישוק. זה ההבדל היותר משמעותי בין כל צמיג UST לבין צמיג אחר. אם אתה ממילא מתכוון להשתמש בג´יפה, גם הנקודה הזאת מאבדת מחשיבותה, וכנראה שלא תהיה לך בעיה.

אני מדגיש כי כל זה מבוסס על חשיבה "יצירתית", ולא על נסיון מעשי. בהחלט יתכן ששכחתי משהו.

בהצלחה


חזרה לפורום