הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/22/2009 2:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  החלפת חישור בגלגל אחורי
נושא: החלפת חישור בגלגל אחורי תאריך: 2/22/2009 2:33:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

ע"מ להחליף את החישור תצטרך לפרק את הקסטה (ובדר"כ גם את הדיסק אם יש לך בלמי דיסק).
ללא הפירוק, הכנסת החישור לטבור הגלגל (נאבה) ברוב המקרים בלתי אפשרית.

ע"מ לפרק את הקסטה תצטרך מפתח קסטה - http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=58_55_81&products_id=2601 וידית שתחזיק את הקסטה - http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=58_55_81&products_id=2540

שים לב שיש לך חישור באורך המתאים ושאתה מחליף גם את הניפל בחישוק לחדש.
אגב, החלפת חישור בחנות נעה בסביבות ה-35 ש"ח ותלויה בעיקר בסוג החישור שאתה מחליף (רוב המחיר שלוקחים זה העבודה. מחיר חישור מתחיל מ-3 ש"ח ויכול להגיע לכמה עשרות)

בהצלחה.




חזרה לפורום