הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/22/2009 4:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי ס עם תוכן  נשמע אחלה
נושא: נשמע אחלה תאריך: 2/22/2009 4:03:00 PM
מחבר/ת: שי ס

אפשר לחסוך ככה איזה 300 גרם לפחות, כמובן כמו שאתה אומר - הבעיה בעובי דופן.


תודה


חזרה לפורום