טקסט הודעת פורום
2/22/2009 4:03:00 PM
שי ס
נשמע אחלה
נושא:
נשמע אחלה
תאריך:
2/22/2009 4:03:00 PM
מחבר/ת:
שי ס
אפשר לחסוך ככה איזה 300 גרם לפחות, כמובן כמו שאתה אומר - הבעיה בעובי דופן.
תודה
חזרה לפורום