הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/22/2009 5:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בהמשך למחשבתי......
נושא: בהמשך למחשבתי...... תאריך: 2/22/2009 5:08:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם המטרה היא לחסוך במשקל לעומת UST - אז שתי נקודות:
1. לבונטרגר יש צמיגים שמסומנים LUST (שזה Light UST).
2. כל הנסיון שלי עם צמיגים שאינם UST הוא עם צמיגים מאסיביים למדי עד מאסיביים מאוד. אישית דיי מפחיד אותי טיובלס עם צמיגים קלים מדי....


חזרה לפורום