טקסט הודעת פורום
| 2/22/2009 5:55:00 PM |
|
נושא: בטח עם גיפה תאריך: 2/22/2009 5:55:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
אני מישתמש בנוזל של סטאן ומאז שדרור הביא את הבקבוק של החצי ליטר אני מבסוט מזרק של 200 CC פעם בחודשיים שלוש ואני מסודר באמת היגיע הזמן מחר בבוקר נכניס חומר :p :p :p
|
חזרה לפורום |
|
|