הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/22/2009 5:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  בטח עם גיפה
נושא: בטח עם גיפה תאריך: 2/22/2009 5:55:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

אני מישתמש בנוזל של סטאן ומאז שדרור הביא את הבקבוק של החצי ליטר אני מבסוט
מזרק של 200 CC פעם בחודשיים שלוש ואני מסודר
באמת היגיע הזמן מחר בבוקר נכניס חומר :p :p :p


חזרה לפורום