נושא: האמת תאריך: 2/22/2009 6:34:00 PM
מחבר/ת: שי ס
שאני לא מחפש משקל, וגם לא ממש חסכון בכסף. אני רוכב אול מאונטיין לגמריי, ואם זה לא כמו שצריך אז בסופו של דבר זה יצא מסוכן.
אבל: יש לי צמיג לרסן קוולאר 2.2 ולא בא לי סתם להרכיב אותו עם ג´יפה ואז לראות שזה לא זה!!
תודה על העזרה והמידע, וגם שמחתי לשמוע עצה לגביי הנבגל שלך - אוליי הוא זה שיעלה על הגלגל האחורי בקרוב...
שי
|