הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/22/2009 7:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  itsik itsik עם תוכן  יש אפשרות אבל
נושא: יש אפשרות אבל תאריך: 2/22/2009 7:03:00 PM
מחבר/ת: itsik itsik

לא מומלץ כי עובי דופן דק לא יספק הגנה טובה מסנייקבייט זה כול עוד אתה מעוניין לשמור על הטיובלס
יחד עם זאת מנסיון הכי טוב לשים צמיג טיובלס יעודי זה שווה את הכלום גרם שהוא שוקל יותר התנהגות השטח שלו טובה לאין ערוך ביחס לקוולאר כאשר מדובר בטיובלס
בהצלחה.. :rating:


חזרה לפורום