נושא: יש אפשרות אבל תאריך: 2/22/2009 7:03:00 PM
מחבר/ת: itsik itsik
לא מומלץ כי עובי דופן דק לא יספק הגנה טובה מסנייקבייט זה כול עוד אתה מעוניין לשמור על הטיובלס יחד עם זאת מנסיון הכי טוב לשים צמיג טיובלס יעודי זה שווה את הכלום גרם שהוא שוקל יותר התנהגות השטח שלו טובה לאין ערוך ביחס לקוולאר כאשר מדובר בטיובלס בהצלחה.. :rating:
|