הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/23/2009 2:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  האופניים אחלה אבל
נושא: האופניים אחלה אבל תאריך: 2/23/2009 2:28:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

זה תלוי יותר במצבם לפי התחזוקה.

השלדות של TREK אשר דומות לדגם המדובר, בדגמים (לפחות) 4300 עד 4900 מעולות ואמינות. לי היו 4500. אבל, ללא תחזוקה הערך של כל אופניים יכול להיות גם עשירית... דרושה עין מקצועית בכל קניה של יד שנייה.


חזרה לפורום