הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/23/2009 11:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן הדרי עם תוכן  מכשיר שלך מיועד להולכי רגל וממש לא לרוכבי אופניים
נושא: מכשיר שלך מיועד להולכי רגל וממש לא לרוכבי אופניים תאריך: 2/23/2009 11:43:00 PM
מחבר/ת: איתן הדרי

אנסה לתת לך כמה הסברים על קצה המזלג...ממש על קצה המזלג. המכשיר שברשותך זה מכשיר בסיסי ביותר שקיים ומיועד להולכי רגל ולא לרוכבי אופניים. כפי שציינת רק לסמן נ.צ. מסויים ולתת למכשיר להוביל אותך אליו. לפני התחלת התפעול עם המכשיר אתה חייב לכייל אותו לרשת הישראלית (והכוונה לא לרשת חדשה ישנה) להתאים את כל הקורדינטות שידעו לקרוא את המיקום שלך ברשת העולמית כמי שנמצא בישראל.צריך להכנס לתפריט של המכשיר ולטעון בו את הנתונים (להטעין את ה-DF DX וכדמה).אתה לא יכול לעבוד עם המכשיר הזה תחת עמוד ענן. אני משאר שאתה דוקר מסלול בעמוד ענן על הפי.סי. שלך בבית ורוצה לטעון אותו למכשיר לא תוכל. אתה חייב שתהיה לך התוכנה של עמוד ענן טעונה בתוך המכשיר ואז דרך המכשיר לעשות יבוא. כמה שאני זוכר המכשיר שלך לא יקבל את עמוד ענן פשוט מכשיר בסיסי מידי ולא יכול לטעון מפות.על מנת שתוכל לנווט בצורה טובה עם האופניים אתה לטעמי צריך מכשיר "נורמלי" עם הרבה זכרון על מנת שתוכל לטעון את המפות והמסלולים. אפשר להשיג מפות סימון שבילים של ישראל באינטרנט אבל שוב עד כמה שאני זוכר המכשיר שלך לא בנוי לקבל אותם מבחינת נפח הזכרון. אני עובד עם הגרמין ויסטה ועם מכשיר כף יד שלטעמי הרבה יותר נוח מבחינה ויזואלית של המסלול. התוכנות הטובות לניווט עם מפות סימון שבילים הם עמוד ענן, הנוויגייד וGPScomp. רק זכור שהמכשיר נועד לעזר ואין תחליף לניווט טוב על פי המפה.



חזרה לפורום