טקסט הודעת פורום
2/24/2009 10:45:00 AM
איתן ברמן
יש לי - אבל בשימוש
נושא:
יש לי - אבל בשימוש
תאריך:
2/24/2009 10:45:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
בניתי אותו לבד, משארית של מוט כסא 31.9 שקיצרתי.
פשוט חתכתי לאורך...
אני לא רואה שום בעיה עם זה.
חזרה לפורום