הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/24/2009 10:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  יש לי - אבל בשימוש
נושא: יש לי - אבל בשימוש תאריך: 2/24/2009 10:45:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

בניתי אותו לבד, משארית של מוט כסא 31.9 שקיצרתי.
פשוט חתכתי לאורך...

אני לא רואה שום בעיה עם זה.


חזרה לפורום