הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/24/2009 1:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  david gitlin עם תוכן  שאלה בקשר לאוזן אחורית???
נושא: שאלה בקשר לאוזן אחורית??? תאריך: 2/24/2009 1:36:00 PM
מחבר/ת: david gitlin

יש לי SCOTT MC 40 2008 בדגם הזה אין אוזן אחורית, ז"א שהמעביר האחורי מחובר ישירות לשילדה. האם יש מקום לדאגה?
האם יש פתרון לסוגיה?
מה עלול לקרות?
תודה לעונים.


חזרה לפורום