טקסט הודעת פורום
| 2/24/2009 1:36:00 PM |
|
נושא: שאלה בקשר לאוזן אחורית??? תאריך: 2/24/2009 1:36:00 PM
מחבר/ת: david gitlin
יש לי SCOTT MC 40 2008 בדגם הזה אין אוזן אחורית, ז"א שהמעביר האחורי מחובר ישירות לשילדה. האם יש מקום לדאגה? האם יש פתרון לסוגיה? מה עלול לקרות? תודה לעונים.
|
חזרה לפורום |
|
|